środa, 10 lipca 2013


Maja w Ogrodzie i nasz, no prawie "nasz' ogródek :-). Prawie nasz bo zaprojektowany i założony przez nas, ale oczywiście u jednego z naszych sympatycznych klientów.


 Jak wcześniej już pisałam w zeszłym roku odwiedziła nasz ogród ekipa programu Maja w Ogrodzie. Maja była na urlopie macierzyńskim, więc miesiąc temu dokręcaliśmy jeszcze kilka urywków. Pogoda nam dopisała, humory zresztą też. Odcinek 451 z opisywanym ogrodem obejrzeć można o tu
Przeczytać na stronie Maja w Ogrodzie tutaj

Tu kilka zdjęć z "planu"




A więcej na temat ogrodu w jednym z poprzednich postów tu
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :-)
No i powtórki jeszcze lecą na TVN Meteo :-)



10 komentarzy:

  1. Wspaniały ogród, blisko natury, łąka urzekająca.
    Chętnie podglądam innych, bo nasze siedlisko dopiero się tworzy.
    Spodobała mi się brzoza karłowata :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoza jest naprawdę świetna. Mało wymagająca i taka słodziutka :-) Moje siedlisko również dopiero powstaje... Jak się mówi szewc bez butów chodzi :-)

      Usuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem ogrodu i Państwa pomysłów. Brzoza mnie również zafascynowała...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Już odwiedziłam :-)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ekspansjo :) ale wolę Agnieszko :)
    Zaglądam do Ciebie już długo , ale coraz bardziej mnie zadziwiasz :) masz wspaniałą pasję , możesz się realizować w niej , wiem że przed Tobą jeszcze wiele sukcesów i życzę Ci ich z całego serca :)
    Jeszcze chciałam Cię zapytać , czy po tym kursie ceramicznym w którym już jakiś czas temu brałaś udział , ma się już jakąś wiedzę , czy jednak trzeba jeszcze więcej różnych warsztatów przejść , pytam , bo chcę zagłębić tej wiedzy , mam upatrzone dwa kury i muszę zdecydować się na jeden .
    Uściski zasyłam :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilono serdecznie polecam Ci kursy w Łucznicy. Olbrzymią wiedzę tam zdobyłam!!! A co najważniejsze nie tylko teoretyczną. Cały dzień są zajęcia praktyczne podczas, których wykładowcy (super ekstra i jedyna Justyna) wkładają nam również wiedzę teoretyczną!! Ten kurs to skarb i spokojnie po nim możesz zaczynać pracować w ceramice! Ja w październiku wybieram się do Łucznicy na kurs II stopnia ceramiki :-) Nie mogę się doczekać. Szkoda tylko, ze piece takie drogie... Ale coś wymyślę. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Oglądałam, gratuluję, miło było Ciebie zobaczyć i usłyszeć :) Widzieć takie efekty swojej pracy to pewnie wielka satysfakcja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Tak bardzo miło. Zwłaszcza kiedy ogród jest utrzymany tak pięknie :-)Pozdrawiam

      Usuń