niedziela, 22 grudnia 2013

Ciasto świąteczne - pyszne i proste

Święta zbliżają się dużymi krokami. Niestety śniegiem posypało kilka tygodni temu, a teraz pada deszcz i jest szaro i buro. Smętnie nieco.

Zabieram się jutro za świąteczne wypieki :-) Jak zapachnie ciastami to zaraz zrobi się radośniej!!
Jak co roku będę piekła walijski chlebek herbaciany, którego przepis dostałam od rodowitej Walijki kilkanaście lat temu kiedy jeszcze mieszkałam w Anglii. Piekę to ciasto tylko 2 razy do roku na Wigilię i na Wielkanoc, ale nie dlatego że jest trudne!! Jest bardzo proste i bardzo pyszne, ale dla mnie jest w nim coś specjalnego i świątecznego. Przepis podawałam w zeszłym roku, ponieważ jednak wszyscy uważają je za przysmak to odgrzeję posta :-)



Jeżeli macie ochotę na bardzo dobre ciasto, które zawsze wychodzi to zajrzyjcie tutaj :-)

U mnie zaszła pewna zmiana... okazało się, że nie mogę jeść produktów z glutenem... Jutro przychodzi zamówiona przeze mnie mąka bezglutenowa. Tak więc jutro okaże się jak chlebek walijski wychodzi w wersji bezglutenowej. Dam znać :-) Pozdrawiam i miłych wypieków