poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Moje kolorowe podróże. Czyli Pani Zimie już dziękujemy :-)

Miałam ostatnio chęci, żeby zmienić moje blogowe tło na bardziej wiosenne, ale za oknem znowu przybyło 20cm śniegu. Wyciągi narciarskie w okolicy oblegane. 1 kwiecień dzisiaj.. hmmm. Nie widać i nie czuć!
No to innej rady nie ma zmieniam to tło! Może jakoś odczaruję te zimę i wiosna wreszcie przyjdzie!!
Pani Zimie mówimy już do widzenia... Za 8 miesięcy zapraszamy ponownie, ale teraz już dziękujemy!

Kolorowy bunt przeciw zimie czas zacząć.
Moje podróże w większości przypadków łączą się z ogrodami i sztuką. A te można spotkać na każdym kroku. Jedne są mniej kolorowe, a inne o takie :

Wystawa w Parku Oliwskim w Gdańsku

Francja wystawa Chaumont-sur-Loire
 Kolorowe łódki na Irlandzkim brzegu
Kolorowe ptaszki na holenderskim targu
Londyńskie Chelsea Flower Show
Chińska świątynia
Pekińska restauracja
A na koniec kolorowe jeżówki z brytyjskiego Hampton :-) Pozdrawiam



12 komentarzy:

  1. Kochana, ja się z tobą świetnie zgadzam!:)
    Koloru brak a u mnie dziś bialo kompletnie:(
    Serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś 2 kwietnia, a u mnie następne 15cm dopadało.... Załamać się można!! Ale nie mam zamiaru się poddawać! Pozdrowionka

      Usuń
  2. Trochę pokolorowałaś ten śnieg, więc może się rozpuści.
    Pozdrawiam Wielkanocnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba otwartą wojnę z zimą mam! Pada od wczoraj...śnieg oczywiście! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zdecydowanie zimie mówimy dość, już długo królowałaś ! Dzięki za piękne kolorowe zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo zima się nie poddaje, ale ja też nie dam za wygraną!

      Usuń
  4. Aguś, ja już prawie zapomniałam, jak mój ogród wiosną wygląda. Teraz, to tylko wyjechać z Polski, albo zapomnieć się i iść na stok. Oczywiście wcześniej podłączywszy siewki do nawadniania automatycznego i lampek ;)))
    Tymczasem pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tej Polski to chyba daleko trzeba wyjechać, żeby jakąś wiosnę znaleźć... Chyba tylko ciepłe kraje nam zostaną... Pozdrawiam serdecznie i życzę wiosny!!

      Usuń
  5. Brakowało mi takich kolorów, może one w końcu przepędzą tą zimę. Bardzo fajne te ptaszki holenderskie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak! Przepędzamy, przepędzamy!! U nas koło 16:00 wreszcie słoneczko zaświeciło, a koleżanka która mieszka o 15 kilometrów ode mnie mówiła mi, że cały dzień słońce miała. Farciara... Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. przy takim buncie zima musi się poddać ;)

    OdpowiedzUsuń