wtorek, 5 marca 2013

No i zaczyna się nowy sezon ogrodowy i labiryntowy!! Ja oczywiście zaczynam żyć tym co dzieje się na zewnątrz. Pogoda wreszcie zaczyna przypominać wiosenną. Dzisiaj cały dzień świeci słońce!! Wreszcie!!

Ten sezon będzie wspaniały!! Mówię Wam. Do świata labiryntów 13-14 IV przyjeżdżają do nas wspaniali artyści z Cieszyna, Warszawy i być może Koszalina. Będą nam pomagać w tworzeniu labiryntu z wikliny!  Będą też tworzyć olbrzymie wiklinowe drzewo :-) Labirynt będzie ozdobiony mnóstwem wiklinowych ozdób. Mam nadzieję, że dziewczyny z kursu wiklinowego pomogą :-)

15 IV będziemy bić Rekord Guinnessa :-) Mamy już zgodę od jury konkursowego.
A potem to już Majówka, Dzień Dziecka, Dzień Ojca no i wakacje!!
A w wakacje rusza motylarnia i labirynt z kukurydzy i wiele, wiele innych atrakcji!!

A tymczasem.... :-)

Z radością informuję, że nasz zeszłoroczny Świat Labiryntów bierze udział w plebiscycie Polski Krajobraz 2012. Wszystkich, którym podoba się nasza inicjatywa również jako forma sztuki krajobrazu, prosimy o oddanie na nas głosu!

Wystarczy wejść na stronę Sztuka Krajobrazu w banerku Polski Krajobraz 2012 (po lewej stronie) kliknąć "Przestrzeń publiczna". Następnie na dole listy postawić kropkę przy Świat Labiryntów - Pracownia Sztuki Ogrodowej i zagłosować.

Głosowanie jest bezpłatne.

Liczę na Wasze Wsparcie :-)

14 komentarzy:

  1. A ja czekałam na sprawozdanie z kursu wiklinowego , myślę że chyba dobrze się bawiłyście i byłyście pilnymi uczennicami :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy się świetnie bawiły, ale jesteśmy padnięte. Dawno się tak nie napracowałam... Post obiecuję, że niedługo się pojawi... muszę morze zdjęć przepłynąć :-) Pozdrawiam

      Usuń
    2. No to specjalnie dla Ciebie :-) Pościk o kursie :-)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zaglosowalam!:) Od dawna czytam Pani bloga i sprawia mi to duza przyjemnosc! Mam nadzieje ze Swiat Labiryntow wygra. Trzymam kciuki i dziekuje za fajne posty!
    pozdrawiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Przyjemnie jest dostawać takie komentarze... Kciuki się przydadzą :-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. głos oddany.. to grzecznie poczekam aż morze zdjęć zostanie przepłynięte i postanie arcyciekawa relacja z warsztatów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że taka wyrozumiała jesteś.... Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Ja również zagłosowałam i oczekuję na relację z warsztatów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Biegnę zdjęcia z warsztatów wybierać!

      Usuń
  5. Za wojakiem Szwejkiem - melduję posłusznie, że zagłosowałam, a może latem sama zobaczę:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane jesteście no i oczywiście serdecznie zapraszam!! W tym roku będzie super!! Zobaczycie ;-)

      Usuń
  6. Melduję, że również zagłosowałam! Tak bym chciała przyjechać do Was na to wyplatanie labiryntu, może się jakoś uda. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w plebiscycie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-) Nawet sobie nie wyobrażam, że Cię tu nie będzie!! Przyjedź razem z rodzinką!! Będzie wspaniała zabawa!! Tylko za pogodę trzymaj kciuki :-)
      Pozdrawiam

      Usuń