wtorek, 12 lutego 2013

Troszkę opini zawsze sie przyda :-)

Zajęta byłam straszliwie nową stronką na tegoroczny Świat Labiryntów. Oczywiście dalej ją ciągnę na bloggerze, bo i taniej, i samemu pogrzebać można. Niestety byłabym straszną klientką dla firm zakładających strony... Więc męczę się sama. Grafikę i w ogóle wszystko przygotowaliśmy sami w naszej pracowni :-)

Pikinini : -) zamieściłam już banerek z linkiem do Ciebie :-)

Teraz mam do Was ogromną prośbę. Jeżeli znajdziecie chwilkę i będziecie mieli ochotę, bardzo Was proszę o pooglądanie tej stronki i wnoszenie uwag. Jest to dla mnie niezmiernie ważne ponieważ jak pewnie sami wiecie samemu pisząc i robiąc coś popełnia się mnóstwo błędów, których się nie zauważa :-( Obce oko wypatrzy wszystkie błędy! A wolę, żebyście to Wy je wypatrzyli, a nie przyszli klienci :-)

Proszę więc o pomoc i przyjacielskie rady. Zgłaszajcie błędy i własne spostrzeżenia. Co mam dodać, co odjąć....
Wielkie dzięki

www.swiatlabiryntow.pl