sobota, 23 lutego 2013

Czy wszyscy spakowani??

W poniedziałek ruszamy w nieznane :-)  Tak się śmieję, bo nikt nie wie co nas tak naprawdę czeka na kursie wikliny w Łucznicy. Z pewnością specjaliści i wspaniała przygoda... Bardzo się cieszę nie tylko na myśl o samym kursie, ale również dlatego, że udało się nas zebrać 9 sztuk :-) wspaniałych kobiet! Spotkamy się w tak zwanym "realu" po poznaniu się w Internecie! Fascynujące!! Albo się pokochamy, albo zjemy ;-) Przez 6 dni może się wszystko zdarzyć!!




Trzymajcie za nas kciuki!! Pewnie każda z nas obsypie Was wiklinowymi postami po tym wyjeździe :-)

Do usłyszenia zatem za tydzień... Chociaż może uda nam się sieć złapać i na bieżąco jakieś informacje przeciekną na nasze blogi :-)


Maszka
Bramasole
Kasia Bellingham
Doranma
Green Canoe
Zielona Pasja Agnieszki
Monika
Ja i ... moja mama :-)

Wszyscy gotowi? Spakowani?
Ja wyjeżdżam już jutro rano - zajadę do Poznania na Gardenię :-) Będzie sprawozdanie!

8 komentarzy:

  1. Dziwne, ale pierwsze co naszykowałam do spakowania to winko i nalewkę wiśniiową:) Do przełamywania lodów chyba się przydadzą..:)
    Do zobaczenia:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, zazdraszczam. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i z niecierpliwością czekam na relację z wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, pakowanie trwa, jutro rano wyjazd! ;)))
    Do zobaczenia!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bawcie się dobrze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdraszczam:) Moja Połówka mówi: A Ty czemu nie jedziesz, czemu się nie zapisałaś? No to mu mówię: a Ty wiesz jaką mam robotę? Co bym powiedziała, że nie obchodzi mnie kontrakt, niech się wala procedury - ja jadę pleść koszyki? Przyznał mi rację...A szkoda, bo strrasznie miałam ochotę jechac z Wami:)
    Bawcie się dobrze, za siebie i za tych, co będą Was podczytywać.
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na relacje :) miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń