poniedziałek, 17 grudnia 2012

PODARUJ KSIĄŻCE 2 ŻYCIE :-)

Moje życie to nieustanna bieganina. Napięty grafik spotkań, klienci, dzieci, zwierzaki... Ciągłe wyjazdy. Dla siebie czasu mam naprawdę niewiele. W związku z tym posiadłam umiejętność "połykania książek". Czytam 1 książkę na wieczór. Nie, nie taką ambitną. Taką na "odmóżdzenie". Przy takich książkach mój mózg nagle się wyłącza i przestaje myśleć o 1000 rzeczach na raz. Myśli przestają krążyć, pomysły przestają się wyłaniać. Chowają się gdzieś w zakamarkach umysłu i na tą chwilę zasypiają. I to jest dla mnie największy wypoczynek - niemyślenie. "Połykanie książek" jest bardzo nieekonomiczne  :-(  W ciągu miesiąca zbiera się całkiem pokaźna biblioteczka. Zapasy na półkach rosną... No właśnie i tak sobie pomyślałam. Bo teraz nie czytam tylko myślę :-) Z pewnością u Was też rosną góry książek, których szkoda wyrzucić, ale nie są aż tak cenne, aby je dłużej przechowywać.

PROPONUJĘ WYMIANĘ PRZECZYTANYCH KSIĄŻEK. Dajmy im 2 życie :-)

Sprawdzałam na poczcie przesyłka ekonomiczna do 2kg kosztuje11zł. W taką paczkę wejdzie przynajmniej kilka książek, więc przy kilku sztukach warto się wymienić! A może ktoś ma książki z dziedzin, które go nie interesują. Może inni z Was akurat takich szukają?

Co Wy na to?
Czekam na pomysły i propozycje

11 komentarzy:

  1. fajny pomysł, nigdy nie wiem, co z tym złomem zrobić... gromadzi się w kartonach. Tylko trzeba by zrobić listy i gdzieś je umieszczać, żeby można się było dowiedzieć, co kto ma i co kogo interesuje. Można ci przesłać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Megi odpowiedź do Ciebie uciekła mi lekko poniżej do następnego komentarza :-) Zamieszanie małe :-)

      Usuń
    2. Pewnie!! Myślę, że to będzie fajna zabawa! Podajcie tytuły i autorów a ja zawieszę je na stronie podając do Was link :-) w ten sposób będzie można zwracać się bezpośrednio do właścicieli. Myślę, że trzeba zrobić opłata przy odbiorze. W ten sposób oddający nie poniesie kosztów :-)

      Usuń
    3. Witaj Megi! Jeżeli masz gotową listę książek to zapraszam do zabawy! Przygotowałam oddzielną stronę do zabawy. Mogę też przesłać Ci miniaturowe logo naszego klubu :-) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Teraz ja przyszłam z wizytą do Ciebie :) pozwolisz że się porozglądam , aby się nie pogubić , książki uwielbiam w tej chwili cztery już czekają na przeczytanie tylko czasu brak :)
    Pozdrawiam serdecznie Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!! Witam Cię serdecznie! Zapraszam do mojego małego raju :-)

      Usuń
  3. Hej Aga super - mogę to dalej przekazać. A co tam Ty masz za książki? Jakieś nowele czy coś ogrodowego? Nie wiem jak Ty wogóle możesz czytać przy takim zwariowanym stylu życia, podziwiam Cię jeśli faktycznie znajdujesz czas. U mnie z tym baaaardzo krucho! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, proszę przekaż. A książek ogrodowych w życiu nie oddam chociaż wiesz ile ich mam :-)
      Oj tam, oj tam! Dzień jest baaardzo długi. Ja po prostu idę spać o 2 w nocy hi,hi,hi Pozdrawiam

      Usuń
  4. Witam i gratuluje pomysłu. Ja co prawda, niechętnie oddaję ksiażki. Mam ich pewnie z 7 000, ale jeśli coś akurat potrzebujesz a ja nie, to bardzo chętnie. Do tej pory oddawałam bibliotekom, bo żal wyrzucić. Niestety "odmóżdżaczy" niewiele, chyba,że z nietrafionych prezentów.
    Jak to zorganizować? Może jakiś osobny wpis, wiecznie żyjący?
    ewa Zielonej matamorfozy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam setki książek o architekturze, historii, ogrodnictwie, podróżach, o labiryntach... ale tych w życiu bym nie oddała!! Mówimy o książkach, które przyszły do nas jako nietrafiony prezent, takich, które raz się czyta i potem się do nich nie wraca, o tych które zagracają nam półki... Myślę, że zrobię oddzielną podstronę z odsyłaczem z głównej strony :-) Piszcie co macie na oddanie ja to zamieszczę na tej stronie z linkiem do Was. No i zabawa ruszy! Muszę tylko opracować jeszcze jakiś regulamin, żeby było sprawiedliwie. Jakieś sugestie?

      Usuń
    2. Witaj! Ruszamy z książkową zabawą! Strona przygotowana - czeka na Wasze propozycje :-) Zgłoście się po logo KLUBU SZCZĘŚLIWEJ KSIĄŻKI zaproście znajomych do zabawy. Im nas więcej tym będzie ciekawiej!!

      Usuń