środa, 19 grudnia 2012

KLUB SZCZĘŚLIWEJ KSIĄŻKI


No to możemy ruszać z zabawą!! Niniejszym ogłaszam otwarcie KLUBU SZCZĘŚLIWEJ KSIĄŻKI!

Tu nasze niechciane książeczki znajdą nowych właścicieli, którzy chętnie się nimi zaopiekują. A może nasze książki przewędrują z rąk do rąk?
Przygotowałam na stronie głównej przekierowanie na oddzielną stronę gdzie w komentarzach możecie zawieszać listy swoich niechcianych książek. Każdy kto będzie chciał przygarnąć jakiś tytuł musi się zgłosić do Was osobiście poprzez zawieszony przez Was link więcej na stronie KLUBU

ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!

CZEKAM TEŻ NA SUGESTIE :-)

Dziewczyny proszę podajcie dalej informacje o klubie. Więcej osób oznacza lepszą wymianę i lepszą zabawę :-) Zgłoście się do mnie to prześlę Wam miniaturkę loga KLUBU :-)

10 komentarzy:

  1. Myślę że pomysł świetny , ja niestety się nie przyłączę ale tylko z tego powodu że wszystkie moje książki są bardzo chciane , jestem do nich przywiązana , niektóre czytam parokrotnie , inne z trudem zdobyłam , wygrałam dużo by wymieniać , ale Twój pomysł jest świetny i z miłą chęcią jeśli pozwolisz umieszczę logo u siebie :) może ktoś inny skorzysta :)
    Serdeczności ślę Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdecznie za wkład w zabawę. Też mam takie książki, których pilnuję jak oka w głowie!!! Przesłałam Ci logo. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Poproszę o logo, chętnie wezmę udział w zabawie :) Mój adres: dobrapolka@onet.eu
    Pozdrawiam i przesyłam głaski dla piesków :)))
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieski dziękują :-) Pieszczochy z nich niesamowite... Przesłałam logo. Pozdrawiam i życzę udanych adopcji książek :-)

      Usuń
  3. Proszę wyślij mi logo, sama nie wiem jeszcze czy wezmę udział w zabawie ale logo powieszę u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zielonametamorfoza@gmail.com

    Poproszę!!!
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Również poproszę logo :)

    OdpowiedzUsuń