czwartek, 22 listopada 2012

Mój Trójkąt Bermudzki....

     Nie wiem jak u Was, ale u mnie od trzech dni mgła dosłownie wchodzi do domu.

 Czuję się jak w Trójkącie Bermudzkim! 5 kilometrów dalej świeci słońce a u mnie taka mgła, że trudno rozeznać się w porze dnia.... i do tego wszędobylska cisza.

Mimo wszystko coraz bardziej lubię to miejsce. Właściwie nie można rozstawać się z aparatem fotograficznym... Co by było gdybym przeoczyła ten widok!! Niemal herbaty rano nie wylałam biegnąc po schodach po aparat. Takie ujęcie było możliwe tylko przez kilkadziesiąt sekund. Potem mgła znowu zgęstniała i było widać... nic!


Moja fascynacja tym miejscem rośnie z każdym dniem. Panuje tu niesamowity mikroklimat, który pozwala oglądać przepiękne zjawiska atmosferyczne, dzikie zwierzęta i piękne rośliny.



A przecież to nie koniec świata! Mieszkam zaledwie 40 km od Gdańska. Teraz po roku mieszkania na środku pola mam jeszcze więcej powodów, żeby twierdzić, że warto wyprowadzić się z miasta... chociażby dla samych widoków!! Dla mgieł, burz, zachodów i wschodów słońca, dla szronu na gałązkach drzew i nawet dla 1 dnia zimy w październiku... I dla nieba pełnego gwiazd.