niedziela, 28 października 2012

Piękny PAŹDZIERNIKOWY poranek...

Żeby nie było wątpliwości podkreślam, że jest październik ;-).
 A to zdjęcia z dzisiejszego, jakże pięknego, poranka.
Widok z mojego "okienka". Godzina 9:00 (czasu zimowego :-) Na termometrze -2 *C
Uśmiałam się dzisiaj, że czas faktycznie przestawił się na zimowy!


Widok na stawek



 Widok na pole (Zboże wysiane 2 dni temu!! To się nazywa wyczucie czasu :-)


 I kawałek lasu w śnieżnej pierzynce






Przez cały dzień śnieg nie stopniał, a teraz, wieczorem jest -3*C. Księżyc i gwiazdy pięknie świecą, więc dzisiaj w nocy może być naprawdę zimno. Pozdrawiam z nadzieją, że jesień jeszcze wróci...

9 komentarzy:

  1. Niby zimno, niby tęsknota za latem, ale ... WIDOKI PRZEPIĘKNE !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym jednak nadal jesienne widoki... też były piękne!

      Usuń
  2. Widoki są piękne, ale zimowe :(. Teraz jest jeszcze jesień i powinna się mienić kolorami złota. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giga zgadzam się z Tobą. Jesień powinna jeszcze być@ Piękna złota jesień...

      Usuń
  3. Aga mieszkamy zaledwie 25 minut od siebie - ale klimat u mnie zupełnie inny ... niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, widzisz! Mówiłam Ci, że u mnie Trójkąt Bermudzki jest :-)

      Usuń
  4. 29.10.12, minus 5, co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju, u mnie tej nocy było -10*. Już się boje o moje ogrody!! Dobrze że w zeszłym tygodniu pozamykaliśmy wszystkie systemy nawadniania... Aż strach się bać co to za dziwna zima nas czeka!

      Usuń
  5. Pięknie tylko jeszcze chyba trochę za wcześnie na zimę :) U mnie na szczęście jeszcze jesień i to słoneczna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń