wtorek, 4 września 2012

Czuję się dumna i dlatego muszę się pochwalić. Cała nasza labiryntowa przygoda rozpoczęła się w szalonym tempie. Od kwietnia do lipca zorganizowaliśmy wszystko właściwie od "0". A wczoraj dostałam informację, że nasz Świat labiryntów zaledwie po niecałych 2 miesiącach funkcjonowania został nominowany w plebiscycie Gazety Wyborczej "50 Atrakcji Pomorza". To znaczy, że już znajdujemy się pośród 50 atrakcji a będziemy walczyć o jak najwyższe miejsce. To niesamowicie przyjemne, że ktoś z odwiedzających zgłosił nas do tego plebiscytu!! Dziękuję.

A teraz najnowsze zdjęcie naszego żaglowca z powietrza i to właśnie z niego jestem najbardziej dumna!! Udało nam się zrobić labirynt tak jak został zaprojektowany. Zadowolone i uśmiechnięte dzieci to wspaniała nagroda, ale spójrzcie na nasz labirynt z powietrza!!!!




16 komentarzy:

  1. Gratuluję! Daj znak gdy rozpocznie się głosowanie, gdzie i jak.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Ja też będę głosowała i z pewnością odwiedzę, gdy tylko będę w pobliżu :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Gratuluję. To naprawdę bardzo fajny pomysł.Nie tylko dzieciaki się cieszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda z powietrza. Gratuluję sukcesu :) Muszę się zaplątać tam u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam wszystkich jeszcze do końca września!! To naprawdę wspaniała zabawa!!

      Usuń
  5. A ja myślałam, że labirynty, to tylko w bajkach... :)
    Pozdrawiam
    http://foto-brulion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podziwiam dobry pomysł i świetne wykonanie :) Musze Was kiedyś odwiedzić, a w rewanżu zapraszam do naszych nowo powstających ogrodów pokazowych na Mazurach ( kilka relacji na moim blogu: ogrodymarkiewicz.blogspot.com ) Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam widziałam!!! Gratulacje. Nasze ogródki pokazowe miały powstać w tym roku, ale labirynt pożarł cały czas... i pieniądze...Pozdrawiam

      Usuń
  7. Można się tam zgubić ? :)))
    Gratuluje i zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdłużej błądzili przez 3 godziny!!Zaginionym przygotowaliśmy tablicę pamiątkową ;-)

      Usuń
  8. O matko! Niesamowite! Byłam w tym roku w Wiosce labiryntów, w Paprotach. Ale tamtejszy labirynt w wierzbie to po prostu taki " mały niuniuś"... Szacun!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu! To niesamowite! Byłaś tam na warsztatach? Ja w tym roku, no w następnym ;-) chcę jechać na kurs do Łucznicy. Planuję nawet zorganizowanie wspólnego kursu z dziewczynami z Bloga!! Chcemy w nadchodzącym roku labirynt z wikliny zrobić... w ogóle w 2012 będzie duuużżo fajnych labiryntów w naszym Świecie Labiryntów... To będzie raj dla dzieciaków i zdziecinniałych dorosłych - ja się zaliczam :-)

      Usuń
  9. Powiem Ci, że fantastyczna zabawa była w labiryntach. Byłam na wyjeździe studyjnym z naszą Lokalną Grupą Działania - robiliśmy objazd po wioskach tematycznych. I powiem, że najbardziej przypadły mi do serca właśnie Paproty. Jakbyś chciała się podpytać bardziej - pisz: tess8@op.pl
    Pozdrówki.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jestem bardzo ciekawa odezwę się do Ciebie, ale po Świętach. U mnie panuje grypsko... i nie mam jak logicznie myśleć. Czy gdybym zorganizowała 5 dniowe szkolenie z wikliny byłabyś zainteresowana? Koszt prawdopodobnie 750zł z noclegiem i wyżywieniem :-) Pozdrawiam

      Usuń