niedziela, 27 maja 2012

bajkowe domki dla ptaków

Już dawno miałam tego posta napisać, ale jak wiecie u mnie z czasem bardzo krucho. Postanowiłam jednak, że muszę Wam coś pokazać. Coś, co mnie zauroczyło, i co według mnie może być ozdobą każdego ogrodu. To domki dla ptaków - małe dzieła sztuki!! Wykonuje je ręcznie Dorota .
Popatrzcie sami :-)

Domki są wykonane z wyselekcjonowanego drewna świerkowego i pomalowane czterokrotnie, wysokiej klasy farbami, które doskonale chronią je przed zniszczeniem a zarazem są bezpieczne dla ptaków i człowieka. Daszki są częściowo pokryte blachą w kolorze dopasowanym do całego dachu.
Oprócz farby zabezpieczajżcej domki ozdabiane są przepięknymi, delikatnymi wzorami.





Wymiary domków są w pełni  zgodnie z wymaganiami ornitologicznymi.  Domki się łatwo czyści, dzięki uchylnej bocznej ściance.
Domki dostępne są w wersji budki lęgowej dla małych ptaków (m. in. wszystkie gatunki sikorek) oraz dla większych ptaków (m.in.  szpaki) oraz budki lęgowej z karmnikiem  dla małych ptaków.




Domki same wyglądają cudnie. Pomyślcie jakie zrobią wrażenie kiedy zamieszkają w nich skrzydlaci śpiewacy!! Jak tylko pokończe prace budowlane to zamierzam się w kilka takich słodziaków zaopatrzyć!!


Namiary na Dorotę:

Dorota Nowak
Tel: 608 105 799
e-mail: dorota.nowak@onet.com.pl

8 komentarzy:

  1. Śliczności:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. One są śliczne i wcale się nie dziwię, że chcesz nimi ogród ozdobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te domki. Uroczy jest wzorek. Na pewno straszyć w ogrodzie nie będą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście fajny pomysł ! Mnie osobiście urzekł domek z śpiewającymi ptaszkami i z jarzębiną ... Cuda !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga - super te domki! Widziałam podobne ale nie z tak pięknymi rysunkami. Ciekawe jak długo tak cudnie wygladają po zainstalowaniu w ogrodzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana tu są 4 warstwy farby + coś tam jeszcze a daszek blachą wykończony!! Poza tym Polska produkcja. Myślę, że na nasze warunki zbudowane. Tak, czy siak będę testować i dam znać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile wiem, a wiem, budki powinny być z surowego drewna, nie malowane, bez podpórek. Ładne, ale jako ozdoba. W niczym nie przypominają ptasich kryjówek naturalnych, a taka była pierwotna idea wieszania budek lęgowych. Mój profesor, wielki, a pewnie największy polski ornitolog, przewróciłby się z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń