poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Zielony gość zielonej ekspansji


Od jakiegoś czasu wszędzie jest zielono, wszyscy chwalą się przepięknymi wiosennymi kwiatami... a u nas ciągle jeszcze  było zimno. Oczywiście do czasu. Zdziwicie się, ale w naszym "trójkącie bermudzkim" na terenie Kaszub wreszcie nadeszła wiosna. A wraz z nią przybył również pewien zielony gość... Zobaczcie sami jaka niespodzianka czekała na mnie w trawie tuż nad stawem w pobliżu starej wierzby.





Wszyscy śmiali się z na,s kiedy czyszcząc stawy zabroniliśmy usuwać stare zarośla wierzby! A teraz mogę tylko powiedzieć "A nie mówiłam!!" Rzekotki drzewne to bardzo rzadkie płazy, a przynajmniej 1 żyje nad naszym stawem!

12 komentarzy:

  1. Pięknie komponuje się w otoczeniu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do wiary że tak pięknie pozuje i się nie płoszy ...
    A wieczornego koncertu trochę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj koncert mamy naprawdę wspaniały i to nie tylko z udziałem rzekotek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, rzadkość wielka taka rzekotka drzewna. Dobrze jej tam pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też rechoczą ale chyba zwykłe żaby. Taką to można by nawet pocałować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak małapozowała!! Ważna mina, łapa, na łapę.. Prawdziwa Żaaaba ;-)

      Usuń
  6. Rzeczywiście rzadki gość, ja jeszcze takiej żabki u nas nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna żabka :D ponoć dość pospolita u nas, a ja takiej jeszcze chyba nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, rewelacyjna wiosna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero wiosna!! Wszędzie już prawie lato...

      Usuń