poniedziałek, 26 marca 2012

DO OGRODU, ALE NIE ROŚLINKA..

Tu właściwie powinien być historii ciąg dalszy, ale pomyślałam, że zrobię mały przerywnik i pokażę coś, co bardzo mi się spodobało. Ogród wiadomo składa się z drzew i krzewów i oczywiście z dużej ilości bylin. Wiadomo też jednak, że jeżeli w tą wypełnioną roślinami przestrzeń dodamy jakiś element architektoniczny - ławeczkę, pergolkę, czy jakąś doniczkę to zaraz robi się ciekawiej. Ja chciałam dzisiaj pokazać coś, co wpadło mi w oko. Rzeźby polskich artystów, które doskonale nadają się do ogrodu. Postaci dzieci i dorosłych, fantastyczne psy i wiele innych bardzo ciekawych dzieł sztuki! Planujemy kilka ustawić w naszych ogrodach pokazowych!

 Przedstawiam kilka prac Ani i Norberta Sarneckich. Więcej można zobaczyć na www.sculpture.com.pl

Dziewczynka...
... i chłopiec.

Wyobraźcie sobie jak wspaniale będzie wyglądać mała dziewczynka mocząca stopy w moim "jeziorku", albo chłopiec z psem na łące kwietnej. Myślałam też o jakiejś rzeźbie wychylającej się z olbrzymich liści łopianu...

I jeszcze Pan z Parasolem. Będzie padać, czy nie będzie?




7 komentarzy:

  1. Urocze. Zwłaszcza chłopczyk z psem. Mógłby stanąć na szczycie niewielkiego wzniesienia i obserwować pasące się owieczki albo nad stawem z kaczkami. Taki prawdziwie angielski akcent mimo ,że polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe propozycje, na pewno znakomicie zaprezentują się w ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też podobają mi się takie dekoracje, ale u mnie nie stałyby długo...
    Jakoś dziwnie znikają takie ozdoby.. i nie tylko ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wprost uwielbiam te rzeźby. Są z jednej strony realistyczne, a z drugiej ujęte w tak rozbrajających pozach... A te dzieciaki to istne słodziaki!! Kunszt autorów nie wymaga komentarza!
    Gabi, a może coś mega ciężkiega albo super kolczastego!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się dziewczynka, ale mam takie same obawy jak Gabi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ to rzeźby z naszych poznańskich Zielonych Ogródków!
    http://pikininigardens.blogspot.com/2011/07/zielone-ogrodki-poznan-poland.html

    Bardzo pasują do dużej fontanny, która tam się znajduje. W małym ogrodzie chyba by przytłaczały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje to rzeźby z fontanny. Tam stoją wszystkie razem na otwartej przestrzeni. W ogrodzie muszą stać pojedynczo. Gdzieś nad brzegiem stawu, albo w towarzystwie obfitej zieleni. Wtedy będą wyglądać wspaniale!! Pozdrawiam

      Usuń